Dat kan eenvoudig via het portaal. U logt eerst in en klikt vervolgens het kopje ‘Documenten’ aan. Hier zijn al uw documenten over 2020 en 2021 in te zien.
Dit kan eenvoudig via het portaal. U logt eerst in en klikt vervolgens op het kopje ‘Documenten’. Hier vindt u een kopie van de verstuurde facturen.
U kunt de facturen zowel via de post als via de mail ontvangen. Via het portaal kunt u uw voorkeur aan ons doorgeven. Controleer regelmatig of het postadres of e-mailadres nog actueel is.
Via het portaal kunt u eenvoudig de betaalwijze laten wijzigen. Bij automatische incasso bent u verzekerd van een tijdige en correcte betaling.
De betaaltermijn voor de facturen bedraagt 14 dagen. Dit geldt ook voor het uitbetalen van credit nota’s. Indien u niet op tijd betaalt, ontvangt u van ons een herinnering. Mocht de betaling na deze herinnering nog steeds niet door ons zijn ontvangen, volgt een aanmaning die vervolgens tot een incassotraject kan leiden. Let op: er worden dan administratie/incasso kosten in rekening gebracht.
Heeft u andere vragen met betrekking tot de facturen? Neemt u dan telefonisch contact met ons op via 020-244 54 00. U kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur. Of stuur een e-mail via het contactformulier op de website. Als u belt of mailt, vermeld dan u werkgeversnummer. Wij kunnen u dan beter van dienst zijn.