Taalkeuze

Nederlands English

Bent u op zoek naar iets specifieks?

Type hier uw vraag of gebruik een zoekterm

Heeft u een vraag of verzoek?

Neem dan contact met ons op.

Werknemer Werkgever Gepensioneerde Administratiekantoor

Dat kan eenvoudig via het portaal. U logt eerst in en klikt vervolgens het kopje ‘Documenten’ aan. Hier zijn al uw documenten over 2020 en 2021 in te zien.

Komt u er niet uit?

E-mail ons Bel ons

Die kunt u aanvragen via het onderstaand contactformulier.

Komt u er niet uit?

E-mail ons Bel ons

Dit kan eenvoudig via het portaal. U logt eerst in en klikt vervolgens op het kopje ‘Documenten’. Hier vindt u een kopie van de verstuurde facturen.

Komt u er niet uit?

E-mail ons Bel ons

U kunt de facturen zowel via de post als via de mail ontvangen. Via het portaal kunt u uw voorkeur aan ons doorgeven. Controleer regelmatig of het postadres of e-mailadres nog actueel is.

Komt u er niet uit?

E-mail ons Bel ons

Via het portaal kunt u eenvoudig de betaalwijze laten wijzigen. Bij automatische incasso bent u verzekerd van een tijdige en correcte betaling.

Komt u er niet uit?

E-mail ons Bel ons

De betaaltermijn voor de facturen bedraagt 14 dagen. Dit geldt ook voor het uitbetalen van credit nota’s. Indien u niet op tijd betaalt, ontvangt u van ons een herinnering. Mocht de betaling na deze herinnering nog steeds niet door ons zijn ontvangen, volgt een aanmaning die vervolgens tot een incassotraject kan leiden. Let op: er worden dan administratie/incasso kosten in rekening gebracht.

Heeft u andere vragen met betrekking tot de facturen? Neemt u dan telefonisch contact met ons op via 020-244 54 00. U kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur. Of stuur een e-mail via het contactformulier op de website. Als u belt of mailt, vermeld dan u werkgeversnummer. Wij kunnen u dan beter van dienst zijn.

Komt u er niet uit?

E-mail ons Bel ons
Heeft u een vraag over het inzien van documenten?

Gebruik dan ons contactformulier. Zo kunnen wij u zo goed mogelijk van dienst zijn.

* Deze velden zijn verplicht

Heeft u een vraag of verzoek?

Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier of neem telefonisch contact met ons op.

Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 – 17.00 uur.

Administratiekantoor
020 - 244 54 00
Postadres

Postbus 59205, 1040 KE AMSTERDAM

Klachtenprocedure

Heeft u een klacht? Dan willen we die natuurlijk oplossen. We vinden het belangrijk dat u tevreden bent over de manier waarop we u helpen. Als dat niet het geval is geweest, laat het ons dan weten.

Lees meer