Hetzelfde pensioenfonds, een andere uitvoerder

Dit gaat er voor u veranderen

Pensioenfonds Detailhandel stapt 1 januari 2021 over naar uitvoerder Capgemini.
De meest gestelde vragen, met antwoorden, op een rij.

We willen het administratieve proces rondom pensioen zo makkelijk en persoonlijk mogelijk maken. Op het nieuwe portaal zijn alle pensioenzaken eenvoudig zelf te regelen. Je kunt er ook de status van de verwerking van UPA-berichten realtime inzien.

Op 1 januari 2021 gaat Pensioenfonds Detailhandel over.

Ja op pensioenfondsdetailhandel.nl vindt u vanaf 1 januari 2021 het nieuwe platform.

  • Uw UPA-inloggegevens van het salarispakket moeten worden aangepast om de UPA 2021 in te dienen.
  • Het nieuwe wachtwoord haalt u op door na 1 januari in te loggen op het nieuwe portaal. U krijgt daar nog nadere berichtgeving over.

Tot 19 februari 2021 worden daar alle UPA-berichten over 2020 en alle andere salarismutaties over 2019 (of eerder) behandeld.

Ja. Het nieuwe telefoonnummer volgt zo snel mogelijk. We houden u op de hoogte.
Voor vragen over de transitie kunt u bellen met het Bestuursbureau van Pensioenfonds Detailhandel: 030-7670110.

Indien u geen eHerkenning heeft, maakt u nieuwe inloggegevens aan. Deze alternatieve inlogmethode zal bestaan uit een inlog met gebruikersnaam en wachtwoord, waarbij nog een extra verificatie zal plaatsvinden via een mobiele app wanneer u wilt inloggen. Wanneer u voor de eerste keer inlogt, zullen we een separaat wachtwoord aan u verstrekken. De app kunt u op de gebruikelijke manier downloaden in de stores.

2020-11-20T16:27:09+01:0023 september 2020|