Wat te doen bij wijzigingen bedrijf?

Wat te doen bij wijzigingen bedrijf?

Veranderen uw bedrijfsgegevens?

De meeste gegevens kunt u zelf wijzigen via het werkgeversportaal. Geeft u deze wijzigingen zo snel mogelijk aan ons door.

Verandert de bedrijfsnaam of het vestigingsadres van uw onderneming?

Een naamswijziging, wijzigingen in het vestigingsadres of een bedrijfsbeëindiging worden automatisch in onze administratie verwerkt. Dit is mogelijk door een koppeling met de Kamer van Koophandel. 

Verandert uw correspondentie- en factuuradres?

Deze wijzigingen nemen wij niet over van de Kamer van Koophandel. U kunt deze gegevens eenvoudig zelf wijzigen via het werkgeversportaal onder 'Mijn gegevens'.

Verandert uw contactpersoon?

Op het werkgeversportaal kunt u onder 'Mijn contactpersonen' de eerder ingevulde gegevens wijzigen of een contactpersoon toevoegen. Het is belangrijk dat u minimaal één contactpersoon de rol van 'Gegevensaanleveraar' geeft. Wij weten dan met wie wij contact kunnen opnemen als wij vragen hebben over de aangeleverde gegevens.

Verandert u van administrateur?

Via het werkgeversportaal kunt u de bestaande machtiging intrekken. U kiest het nieuwe administratiekantoor als u op 'Kies administratiekantoor' heeft geklikt. U kunt het beste zoeken op het Kamer van Koophandel-nummer of postocde. Kunt u het kantoor niet vinden, dan kiest u voor 'Geen administratiekantoor'. U kunt het nieuwe administratiekantoor dan machtigen via het formulier 'Machtiging administratiekantoor'.

Heeft u een ander rekeningnummer?

Geef dit door via het werkgeversportaal.